سمیناربازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی دیگر یک عبارت تازه و ناآشنا نیست و کمتر کسب‌وکاری را می‌توان یافت که از انواع روش‌های آن بهره نبرد. فعالیت‌های مبتنی بر بازاریابی محتوایی با سرعتی خیره کننده در حال افزایش‌اند و مساله‌ی بازاریابان محتوایی از «کمیت» به سمت «کیفیت» در حال سوق پیدا کردن است.

Content Marketing در جهان و ایران به یکی از اصلی‌ترین ترندهای حوزه‌ی بازاریابی بدل شده است و سهم قابل توجهی از بودجه، تمرکز و انتظار را به خود جلب کرده است. 

اولین دوره از کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، با همراهی و سخنرانی جمعی از مدیران ارشد بازاریابی و محتوا، همچنین فعالان و متخصصان نام‌آشنای این عرصه برگزار می‌شود. :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *